УЧИЛИЩЕ ЗА РОДИТЕЛИ С ЙОАВ ШОХАМ

по метода на Индивидуалната психология

Детето се ражда без „указания“. Затова ние, родителите, се нуждаем от насоки и подкрепа, в отглеждането и възпитанието на децата си. 

Как да се се справите, и то без да правите компромиси, с:

Как да се се справите, без да правите компромиси, с:

    • Тръшкането;
    • Неизпълнението;
    • Правенето на пук;
    • Плачът, когато им откажете нещо;
    • Тропането с крак;
    • Правенето, че не ви чуват;

Как да спрете със:

    • Заплахите;
    • Викането;
    • Повтарянето на едно и също безрезултатно;
    • Разрешаването на всичко, което поискат;
    • Чувството за вина;

Как да преодолеете страховете, лимитиращите вярвания и да премахнете:

    • Чувството на безизходица;
    • Усещането, че правите нещо нередно;
    • Съмненията ви, дали се справяте;
    • Чувството за вина?

Регистрационна форма за участие в Група за родители. 

Групата е с продължителност десет седмици.

Веднъж седмично, всяка неделя от 10:00 часа – 12:30 часа
Начална дата: 5-ти ноември (неделя)
В групата участват: до 10 семейства.
Език на водещия: английски език
Превод на български: Антон Сукманов
Регистрационна такса: 1500 BGN (150 лева на среща), платими на две вноски. 750 лева при регистрация и 750 лева до 31-ви октомври.
Важно! Таксата важи за едно семейство (двама родители).
 

Учебен план на програмата:

Кутия с инструменти за начинаещи

    1. Родителски цели и ефективно образование
      Какво искаме за нашите деца?
      Какви ценности ни водят?
      Какво можем да направим, за да стигнем до там?
      И какво правим, което ни отвежда другаде?
      Какво да правите по време и след събития, в по-спокойно време, за да повлияете по-добре на образователния процес.
    2. Нуждата от принадлежност
      Принципът на Адлериан за необходимостта да се чувства „принадлежност“.
      Определяне на ключовите компоненти:
      Кога чувстваме, че принадлежим и как се проявява?
    3. Нуждата от принадлежност и лошо поведение:
      Какво се случва, когато не принадлежим, поведение с положителни или отрицателни ефекти.
      Съсредоточете се върху: свръхвнимание и борби за власт.
      Излизане от този цикъл.
    4. Внимание
      Как да слушаме активно, така че децата да говорят и споделят.
      Как можем наистина да слушаме и да практикуваме емпатично слушане? Как се свързва с устойчивостта на детето ни?
      Каква е връзката между слушането и емоционалното осъзнаване?
      Как можем да насърчим децата да споделят и да развият ефективни умения за слушане?
    5. Насърчаване
      Значението на насърчението: Силата на добрата дума. Какво е насърчение? Как се различава от похвалата? Как се отразява на растежа на детето? Как насърчаването може да е от полза за ежедневните ни взаимодействия с децата? Нека се свържем с нашата вътрешна сила.

 

Обобщение на програмата и инструментите до момента.

Среща, която носи усмивки 🙂

Учебна програма на програмата: напреднали

  1. Родителска власт
    Изобразяване на родителски програми през годините.
    Плюсове и минуси за всеки дневен ред.
    Постигане на сътрудничество.
  2. Граници и последствия
    Избор на граници: моделът „улично осветление“.
    Поставяне на граници
    Наказания и/или последствия? Разходи и ефекти от изборите, които детето прави.
  3. Братя и сестри
    Редът на раждане и неговите ефекти върху личностното формиране на децата.
    За детските битки: положителни и отрицателни ефекти.
    Намеса като родители.
  4. Семеен климат
    За средата на домакинството
    И неговите ефекти върху оформянето на личността и начина на живот на децата
  5. Родителско партньорство
    Поддържане взаимно – защо и как
    Значението на взаимното вземане на решения

Обобщение на програмата и инструментите до момента 🙂

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Политика за поверителност.
I Accept
For privacy reasons Facebook needs your permission to be loaded. For more details, please see our Политика за поверителност.
I Accept
( function( d, s, id ) { var js, fjs = d.getElementsByTagName( s )[0]; if ( d.getElementById( id ) ) { return; } js = d.createElement( s ); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v12.0"; fjs.parentNode.insertBefore( js, fjs ); }( document, 'script', 'facebook-jssdk' ) );

Йоав ШохамКой е Йоав Шохам

Водещ на дългоочаквания уъркшоп ще бъде високоуважавания лектор, терапевт и обучител Йоав Шохам.

2011, работи като дизайнер на оборудване за детски площадки.

Йоав има 25 годинни опит като водещ на групи за родители, терапия на двойки, автор на уъркшопи и лекции, посветени на индивидуалната психология и в частност Окуражаването. Познат и уважаван специалист и преподавател в Европа, в Америка и Австралия. Води своите лекции и терапевтична работа основно онлайн. Представянето му не може да е кратко, тъй като неговия опит и квалификации са изключително богати. Но ето няколко думи:

  • 34 години практикува като терапевт и консултант;
  • 14 години обучава екипи в училища и детски градини;
  • 28 години води групи за родители;
  • 26 години прави индивидуална терапия, терапия на двойки и на групи;

Адлер Институт България тел: 0889 928 289 www.adlerinstitute.bg

8 години е член на борда на директорите на международния комитет Adlerian Summer

Schools and Institutes „ICASSI“ (2007-2010), (2016-2019)

Образование:

  • B.A. Counseling and Guidance Haifa University 1978
  • M.A. Counseling and Guidance Haifa University 1996
  • Лидер на групи за родители, Adler Institute, Tel Aviv 1993
  • Лидер на учители и педагози, Adler Institute, Tel Aviv 1993
  • Игрова терапия, Ministry of Education, Acre 1998
  • Фамилна терапия и терапия за двойки, Adler Institute, Tel Aviv 2000
  • Mind Body Skills Center of Mind Body Medicine, Israel 2006
  • Cognitive Behavior Treatment Mashabim, Kiryat- Shmona 2008
  • Психотерапия в Adler Institute, Herzliya 2011

ПРЕВОДАЧ:

Преводът ще бъде в ръцете на нашия колега, приятел, професионалист, индивидуален психолог – Антон Сукманов. Той е заклет преводач и професионализма му ще помогне на всички учаснтици да прескочат езиковата бариера и да вникнат в същността на темата.