УЧИЛИЩЕ ЗА РОДИТЕЛИ С ЛИОР ХАРЕЛ

по метода на Индивидуалната психология

Когато сме родители често се сблъскваме с ежедневни трудности свързани с децата. Заедно с  Лиор Харел ще ви помогнем да намерите отговорите на въпроси като:

  • Защо децата се държат по този начин?
  • Как да се справим с тяхното поведение?
  • Как да ги накараме да ни чуват без викове и непрекъснато повтаряне?
  • Как да се справим с нашата тревожност?
  • Как да създадем силна връзка с детето, която да е устойчива във времето?
тръшкане и налагане при децата

Как да преодолеете страховете, лимитиращите вярвания и да премахнете:

Чувството на безизходица;

Усещането, че правите нещо нередно;

Съмненията ви, дали се справяте;

Чувството за вина?

По тези и други теми ще можете да получите отговори в групите за родители.

Kъде: ZOOM онлайн лекции
Старт: 6 март
Кога: всеки вторник от 20:30 часа до 22.15 часа.
Продължителност на срещите: 1 час и 45 минути

В групата участват до 7 семейства.Език, използван в групата: английски езикВодещ: Лио Харел, Израел

Регистрационна такса: 500 BGN (стандартна цена 800 лева), платими на две вноски. 250 лева при регистрация (до 2 дни след попълване на формуляра) и 250 до 5-ти януари 2024 г.

Важно! Таксата от 500 лева е за едно семейство (двама родители).

Учебен план на програмата:

Кутия с инструменти за начинаещи

    1. Родителски цели и ефективно образование
      Какво искаме за нашите деца?
      Какви ценности ни водят?
      Какво можем да направим, за да стигнем до там?
      И какво правим, което ни отвежда другаде?
      Какво да правите по време и след събития, в по-спокойно време, за да повлияете по-добре на образователния процес.
    2. Нуждата от принадлежност
      Принципът на Адлериан за необходимостта да се чувства „принадлежност“.
      Определяне на ключовите компоненти:
      Кога чувстваме, че принадлежим и как се проявява?
    3. Нуждата от принадлежност и лошо поведение:
      Какво се случва, когато не принадлежим, поведение с положителни или отрицателни ефекти.
      Съсредоточете се върху: свръхвнимание и борби за власт.
      Излизане от този цикъл.
    4. Внимание
      Как да слушаме активно, така че децата да говорят и споделят.
      Как можем наистина да слушаме и да практикуваме емпатично слушане? Как се свързва с устойчивостта на детето ни?
      Каква е връзката между слушането и емоционалното осъзнаване?
      Как можем да насърчим децата да споделят и да развият ефективни умения за слушане?
    5. Насърчаване
      Значението на насърчението: Силата на добрата дума. Какво е насърчение? Как се различава от похвалата? Как се отразява на растежа на детето? Как насърчаването може да е от полза за ежедневните ни взаимодействия с децата? Нека се свържем с нашата вътрешна сила.

 

Обобщение на програмата и инструментите до момента.

Среща, която носи усмивки 🙂

Учебна програма на програмата: напреднали

  1. Родителска власт
    Изобразяване на родителски програми през годините.
    Плюсове и минуси за всеки дневен ред.
    Постигане на сътрудничество.
  2. Граници и последствия
    Избор на граници: моделът „улично осветление“.
    Поставяне на граници
    Наказания и/или последствия? Разходи и ефекти от изборите, които детето прави.
  3. Братя и сестри
    Редът на раждане и неговите ефекти върху личностното формиране на децата.
    За детските битки: положителни и отрицателни ефекти.
    Намеса като родители.
  4. Семеен климат
    За средата на домакинството
    И неговите ефекти върху оформянето на личността и начина на живот на децата
  5. Родителско партньорство
    Поддържане взаимно – защо и как
    Значението на взаимното вземане на решения

Обобщение на програмата и инструментите до момента 🙂

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Политика за поверителност.
I Accept
Лиор Харел, Адлер Институт България

Коя е Лиор Харел

Консултант на родители и групи по метода на Адлер

Женена с  3 деца

Завършила бакалавърска степен по индустриален дизайн в ХИТ през

2011, работи като дизайнер на оборудване за детски площадки