Заедно изграждаме сигурна и спокойна среда за децата и учителите
Индивидуалната психология на Алфред Адлер е широко разпространена впедагогогическите среди. Нейното приложение в дейността на детскатаградина помага на учителя да работи в позитивна, спокойна среда. Даваумения и инструменти за справяне с конфликтни ситуации и развива новагледна точка по отношение на детското поведение и причините зад него.
Методите на Индивидуаната психология в детска градина помагат научителя да осигури условия за задоволяване на четирите основнипотребности на детето – сигурност, способност, стойност и смелост.
В основата на демократичното общуване стои окуражаването, предлагането на безопасна свобода, поемането на лична отговорност, разбирането на грешките като начин за учене и уважението на личността.
Кои са елементите на обучението?
1. Лекционен курс
Теория - онлайн
Примери
Дискусии
Обсъждане на въпроси и казуси
„Домашна работа“ за приложението на взетия материал
Формуляри за обратна връзка
2. Наблюдение
Присъствие на консултант на терен
Попълване и предаване на бланка за наблюдение след всяко посещение
Обратна връзка към директор и екип след всяко наблюдение
3. Моделиране
Онлайн среща веднъж месечно
Обсъждане на казуси
Предложения за алтернативен начин за справяне с ежедневни предизвикателства
История на обучението
„Детската градина е ценност“ е програма, разработена в Израел и адаптирана за България от Адлер Институт България
Специалистите, работещи по програмата в България, са сертифицирани от Адлер Институт Израел и създателя на програмата Равит Равив.
В Адлер Институт България работим с една основна цел – да създадем общност от професионалисти (педагози,психолози, социалниработници) и родители, гледащи в една посока – да отглеждаме смели, стойностни, можещи деца.
Теми на обучението
1. Въведение в индивидуалната психология. Разбиране на човешкото поведение.
2. Чувство за принадлежност и битка за внимание. Техника СТОП
3. Способност и битка за власт. Граници и правила. 5-те стъпки на поставяне на граници
4. Наказания и последствия. Естествени и логически последствия
7. Окуражаване 2-ра част . Фокусиране върху положителното, признаване на усилието, омаловажаване на грешките
8. Уъркшоп с реални казуси на екипа.
9. Затвърждаване
Резултат от обучението
В края на обучението педагозите ще имат придобити следните компетенции:
Ефективно общуване с децата и родителите на база на взаимно уважение и приемане на личността;
Разпознаване на причините за дадено поведение и възможните техники за трансформирането му при необходимост;
Развиване на нови умения и самостоятелност за общуване между децата;
Въвеждане на работещи правила в групите си и предлагане на ефективни последствия.
След програмата
След приключване на програмата екипът ще има възможност за:
Продължаваща супервизия и дискутиране на казуси;
Използване на материали, подпомагащи дейността;
Участие в последващи събития за продължаващо професионално и личностно развитие.
Свържи се с нас за повече детайли
Не се колебайте да ни потърсите! Ние сме до вас, готови да помогнем с всяко предизвикателство на ранното детско развитие!
-10% ОТСТЪПКА ЗА ПЪРВОТО ТИ ОБУЧЕНИЕ
Абонирай се за нашия месечен бюлетин и получи -10% отстъпка от обучение на Адлер Институт България
Въведи своя e-mail адрес:
Успешно се абонирахте за нашия месечен бюлетин!
АДЛЕР ИНСТИТУТ БЪЛГАРИЯ | www.adlerinstitute.bg
Този сайт използва бисквитки, за да подобри вашето време прекарано в навигиране на сайта. Можете да ги изключите ако персонализираното съдържание не е важно за Вас. .
Настройки
РАЗБРАХ