window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-63301645-21');
За детски градини
Обучения за детски градини

Заедно изграждаме сигурна и спокойна среда за децата и учителите

Индивидуалната психология на Алфред Адлер е широко разпространена впедагогогическите среди. Нейното приложение в дейността на детскатаградина помага на учителя да работи в позитивна, спокойна среда. Даваумения и инструменти за справяне с конфликтни ситуации и развива новагледна точка по отношение на детското поведение и причините зад него.

Методите на Индивидуаната психология в детска градина помагат научителя да осигури условия за задоволяване на четирите основнипотребности на детето – сигурност, способност, стойност и смелост.

В основата на демократичното общуване стои окуражаването, предлагането на безопасна свобода, поемането на лична отговорност, разбирането на грешките като начин за учене и уважението на личността.

Кои са елементите на обучението?
1. Лекционен курс
Теория - онлайн
Примери
Дискусии
Обсъждане на въпроси и казуси
„Домашна работа“ за приложението на взетия материал
Формуляри за обратна връзка
2. Наблюдение
Присъствие на консултант на терен
Попълване и предаване на бланка за наблюдение след всяко посещение
Обратна връзка към директор и екип след всяко наблюдение
3. Моделиране
Онлайн среща веднъж месечно
Обсъждане на казуси
Предложения за алтернативен начин за справяне с ежедневни предизвикателства
История на обучението
„Детската градина е ценност“ е програма, разработена в Израел и адаптирана за България от Адлер Институт България
Специалистите, работещи по програмата в България, са сертифицирани от Адлер Институт Израел и създателя на програмата Равит Равив.
В Адлер Институт България работим с една основна цел – да създадем общност от професионалисти (педагози,психолози, социалниработници) и родители, гледащи в една посока – да отглеждаме смели, стойностни, можещи деца.
Теми на обучението
1. Въведение в индивидуалната психология. Разбиране на човешкото поведение.
2. Чувство за принадлежност и битка за внимание. Техника СТОП
3. Способност и битка за власт. Граници и правила. 5-те стъпки на поставяне на граници
4. Наказания и последствия. Естествени и логически последствия
5. Стойност и самостоятелност. Полза и полезност
6. Окуражаване 1-ва част. Похвала и подкрепа, приемане, взаимно уважение, споделяне
7. Окуражаване 2-ра част . Фокусиране върху положителното, признаване на усилието, омаловажаване на грешките
8. Уъркшоп с реални казуси на екипа.
9. Затвърждаване
Резултат от обучението

В края на обучението педагозите ще имат придобити следните компетенции:

Ефективно общуване с децата и родителите на база на взаимно уважение и приемане на личността;

Разпознаване на причините за дадено поведение и възможните техники за трансформирането му при необходимост;

Развиване на нови умения и самостоятелност за общуване между децата;

Въвеждане на работещи правила в групите си и предлагане на ефективни последствия.

След програмата

След приключване на програмата екипът ще има възможност за:

Продължаваща супервизия и дискутиране на казуси;

Използване на материали, подпомагащи дейността;

Участие в последващи събития за продължаващо професионално и личностно развитие.

Свържи се с нас за повече детайли
Не се колебайте да ни потърсите! Ние сме до вас, готови да помогнем с всяко предизвикателство на ранното детско развитие!

    Този сайт използва бисквитки, за да подобри вашето време прекарано в навигиране на сайта. Можете да ги изключите ако персонализираното съдържание не е важно за Вас. . Настройки РАЗБРАХ

    Бисквитки за проследяване

    Бисквитки от трети страни